Minnen och glädje

Vill börja med att säga så här...
Far, du behöver inte vara orolig. Jag mår kanske inte alltid så bra, men tror att det beror på att vi gräver djupt i bibeln, tron och i oss själva. Hittar en massa saker som får oss att fundera och tänka. Jag ska samtala med en av mina lärare i veckan och få lite saker utredda. Det ska nog bli bra ska du se pappa!

Idag var en ungefär lika oscosial dag. Men ser inget fel med det. behövde det. Pratat en del med Sara. Sen en stund med Tomas. Och nu på kvällningen så bestämde jag mig för att faktiskt träffa lite annat folk också! men det va skönt att bara vara den här helgen. Nu börjar en ny vecka. Och jag ska se till att njuta av den här veckan så mycket som det bara går. för har ändå konstaterat att tiden går fort här. Det är liksom redan oktober. Hallå tid, vart tog du vägen? Så imorgon ska vara en bra dag. Så det så!

Tänk vad glad man kan bli ändå. Fick nu se filmklippet från i sommras på EU-projektet. Hur underbart va det inte att se Hans och greta! Pappa Uros(Serbien), Styvmamma/häxa Stephanie(Tyskland), Storebror Francesco(Italien) och stina(Sverige).

Vill ni se den så finns den här tillsammans med de andra spelningarna som de andra underbara människorna gjorde. http://vimeo.com/15716479

Åh.. nu e jag alldeles lyrisk och glad och minns en massa roliga saker. Hur härligt är inte det. Tänk att få somna med den känslan i kroppen. Härligt härligt!
Helsingborg Exchange in july 2010 was a fantastic week in my life! Once upon a time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0