Trött dag idag

Har inte gjort mycket alls denna dag.
Försov mig idag och missade därmed Gudstjänsten. Skit ju, men så kan det vara ibland. Har mäst hängt på mitt rum idag. Städat, tvättat, tänkt, skrivigt, pratat med Julia i telefon. Längesedan man pratade med henne. Väldigt skönt. Fick en liten läges rapport om UG. Verkar helt ok. Lite problem på sina håll, men jag menar det är det ju alltid. Åt mat med Karro, Emma och emma pojkvän David. Varma mackor. Fantastiskt trevligt och faktiskt skönt att vi inte var så många. Sen drog vi till EFS i Alingsås och gick på Lovsångs Gudstjäns. Underbart! Kommer jag jag göra fler gånger. Fantastiskt skönt att släppa ut allt. Sen avslutades kvällen med Te och bullar i köket tillsammans med Ylva och Martin. Mysigt.
Imorgon är det kanelbulllens dag och jag tänker banne mig baka en ny sats bullar. Dels för att det är kul, dels för att det blir fantastsikt gott! vi har ett fantastiskt recept.

Kommer lite bilder från gårdagen










Team Grooool

Varit en bra helg. Som vanligt här på denna fantastsika skola (undra när och om dippen kommer i min känsla till denna skolan)
Imorgon kör vi på som vanligt igen! Härligt!
(och ja, mor och far, Försökte ringa, men ni behagade inte svara. Så då får det vänta.)

Kommentarer
Postat av: Amanda UG

Hej sofia kul att du har det bra. Saknar dig på UG!!

2010-10-04 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0