Take a walk on the wilde side

Jag har gjort det! Det va fantastiskt!
Vad nu tänker ni? vad är det hon har gjort...
inget speciellt spännande egentligen. Men jag har gjort vandringen runt sjön, utan lampa (om inte månen räknas). Karro och jag tog en kvällspromenix. Fantastiskt! Nu ska jag gå den rundan med fler människor. Härligt att bara gå två faktiskt. Man kan på något sätt prata på ett sätt som man inte kan annars. Kanske ska försöka mig på en promenad med typ alla en och en. Riktigt nice måste jag säga. Höra hur människor tänker och hur de fungrerar egentligen. Härligt mål jag ska försöka med.
Annars har man inte gjort något värt alls idag. åt pizza och kollade film. Sällan man kollar film på detta stället alltså. typ en om dagen. Kan man bli lite less på kanske. Men det är ändå mysigt på ett sätt. Men måste väl hitta ett nytt sätt att umgås på...

suck suck.. ska läsa ikapp lite i bibeln.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0