ojoj

Jag pratar med min otroligt märkliga syster just nu. Tänk att man kan ha samtal i typ 1 timme utan att riktigt säga något vettigt överhuvudtaget. Men hur fantastiskt är det inte. Hon är ju hur underbar som hellst.
Borde sova. Borde verkligen sova om jag ska bli frisk. Men hon är ju så rolig och jag saknar henne.
La precis på och den totala samtalstiden var 1 timme och 42 min. men då pratade jag med mor och far innan det också. Men ändå. Ni förstår hur meningslösa samtal vi egentligen har, men så mycket de betyder!
Hon är bäst min syster om ni inte visste det!

Idag har gått i teaterns tecken. Tagit bilder inför jesus dramat till imorgon, haft dramaprofil i typ 3 timmar och riggar ljus inför morgondagens föreställning. lekt med underbara Fresnell-lampor. Härligt härligt. och jag tror till och med att jag fick det att funka! GOTT!!!
Sen tog förkylningen över. När jag gjort det sista försvann all energi. Hamnade på golvet medan resten av klassen fixade med utställningen som startar imorgon. Det blir riktigt snyggt och vi har en otroligt kreativ klass måste jag säga. Fantastiskt roligt!

Nu kallar sängen och kudden. De saknar mig och jag saknar dem!
Sussa sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0