Oj vad det blåser idag....

Det är halv storm, det snöar, det regnar... och jag har hål i mina skor.
Ja, ni förstår hur det går
Kallt och blött om fosingarna. Men det är då, fantastiska människor som Ylva dyker upp, som har precis samma sko storlek som erbjuder sig att låna ut ett par skor. Ylva, du är så bra!
I övrigt har jag lagt pussel idag. Anna hittade ett pussel i fjärde som vi satte igång med. 500 bitar på en blombukett.
Orkade inte lägga hela ikväll utan fick rädda det på en bricka i "två" bitar... (det gick ganska sönder när vi flyttade på det)

Idag genomfördes även det fantastiska dramat! Det gick skit bra och vi gav verkligen gärnet idag. Oscar sa att det var mycket jobbigare att hålla undan oss idag än vad det varit när vi övat. Vi ville verkligen slå ner Elina med andra ord. Vi va grymma.
Med vårt drama vill vi visa hur mycket Gud älskar oss. Att han har skapat oss och allt i världen för oss. Men det finns saker som ibland tar för mycket plats och som drar oss bort från Gud. Det är till exempel inte fel att ha pojkvän, festa eller vara framgångsrik. men när det skadar ralationen till Gud och gör att vi mår dåligt av det då är det inte bra. Men då är det så skönt att veta att Jesus gör allt för att rädda oss. Han dog på korset för vår skull. Han tog på sig allt det där jobbiga som vi haft över oss, och slår bort det.

















Fantastiskt roligt! Bilder från fotostudio som vi satt upp till vår utställnig om Jesus! Fler bilder på den kommer inom kort!
Imorgon åker jag hem till Helsingborg!! Ska träffa Rättvis och umgås och äta! hur mysigt som hellst!
Och nu måste jag sova. Trött trött trött!!! Illa illa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0