Myskväll

Suck. Livet asså. Det är inte lätt att veta vad man tycker och tänker alltid. Att inte ens veta varför man känner sig nere. Att inte veta varför man känner att man har något problem. Jag har varit lite nere i några dagar. Och jag kan inte säga varför, för jag har absolut ingen aning. Pratar med helt fantastiska människor här. Ylva, Sara, Anna, Karolina, Elina, Emma med flera. De är fantastiska och de lyssnar på mina icke existerande problem som är ett problem i sig. Sen bunkrade vi upp oss i Kungsflygeln idag för att äta och kolla på Idol. Drog dit en massa madrasser och hade det allmänt mysigt. Lekte lite flamsade och tramsade. Fantastiskt. Jag, Karro, Julia, Lovisa, Martin, Oscar, Emma, Frida. Sen droppade Ylva och Elina också in. Underbart. 
Och det är så skönt, för folk börjar förstå mitt behov av fysisk kontakt och kramar och ger mig lite då och då. Och det är så underbart. Jag vet att jag kanske är lite konstig och närgången och klänger lite. Men jag behöver det. Tack för att ni förstår. 
Sen vill jag be om ursäkt till pappa för att jag inte pratade så mycket idag. Ska försöka ta igen det imorgon. 

Imorgon invaderas skolan av gamla elever. Hur roligt som hellst. CLARA kommer hit! Ska bli mycket mycket skojsigt. Inte träffat henne på länge. Ska blir riktigt roligt! nu ska jag sova. För det behöver jag nog. Är inte trött, men kommer antagligen bli. Nästa vecka ska jag ta tag i mitt liv. På rikitgt och det skrämmer mig så fruktansvärt mycket. Men det blir nog bra! Ylva säger det i alla fall... och tro mig, man ska lyssna på henne!!

Sussa sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0