Lugnt

Denna helgen tar jag det otroligt lugnt. Chillar till max. Sov länge idag och gjorde typ ingenting fram till 5... jo. tvättade, duschade och andra sånna ointresanta saker... Pratade lite med Sara... Men annars ingeting.
Dock var det hemafton idag och jag, Petter, Isabella tillsammans med lärar Hanna och Daniel höll i hela kvällen.
Maten blev flygande Jacob. och till efterätt blev det tårta som lagen själva fick pyssla ihop. Skoj skoj. Förlåt... läs inte tårta på skånska. för det låter tydligen så fult på skånska tycker hanna. Ber om ursäkt. Ska försöka bättra mig. men om sanningen ska fram så kan jag inte säga det på något annat sätt.
Det var dock en grymt lyckad kväll!
Nu är jag trött... ska se om morgondagen blir ungefär lika osocial.. skulle nästan kunna tro det. Men det märker vi.
Nu ska jag krypa ner i min mycket sköna (och för tillfälligt fruktansvärt obäddade) säng!

No photos from today. Sorry. Didn't brought my camera!

Sleep tight! and sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Per Esbjörnson

Hej Gumman!



Kul att läsa din blogg. Tycker inte riktigt om att du ibland inte mår riktigt bra, men det är kanske så det ska vara när man fördjupar sig i bibeln. Desto roligare att läsa att du haft en bra helg. Ha en bra vecka / Pappa

2010-10-10 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0