Imorgon är det lov

Ja, imorgon eftermiddag kommer jag sitta på ett tåg påväg mot mitt kära skåne och jag kommer faktiskt inte åka tillbaka hit förän måndag v.45. Det ni. Inte illa.
Lovet kommer väldigt lägligt. och jag tror att man behöver vara lite härifrån för att faktiskt längta tillbaka hit. och jag tror att vi måste få sakna varandra lite. Tycker att människorna är underbara. Men det ska bli skönt att umgås med lite andra människor. Och fick idag veta att Johanna kommer komma hem nästa helg! Altså får jag träffa henne en sväng också! Underbart underbart!
Så med andra ord så borde jag verkligen packa nu. Annars har jag inget att ha med mig hem. Illa.
Men det har varit en bra kväll.. efter en väldigt fin andakt som Ylva, Lina och Frida höll i gick vi för "kyrkfika" i Anitas villa. En härlig kväll med mycket prat och umgänge.

Idag har varit en spännande dag. på morgonen hade vi skrivarkurs... som inte gav någonting och som faktiskt är ganska tråkig. Och två av pojkarna i klassen (oscar och Martin) kände att det var skönt med sovmorgon. och vips, så va deras skor borta... Undrar hur de kan ha försvunnit... ;) så dagen har gått i skons tecken. Många skor som försvunnit, stulits, slängts ut genom fönster (till och med Hanna, lärare, blev inblandad)

Vi har börjat dyka djupt i vissa verser i bibeln. jag ska jobba stenhårt med Daniel 10:11-12. Typ vad orden i verserna betyder, hur olika översättningar skiljer sig, vad det vill säga till oss idag m.m. spännande nya saker man hittar hela tiden!

Nä, vet ni vad. Jag måste packa nu. Annars kan det gå illa... ;) Natti natti!

Vår Jesus i natrulig storlek som talar! O ja. När du är i närheten säger han
"Hej, jag e Jesus och välkomen till den här utställningen om mig"
Lite min idé! Nöjd!!! Mmhmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0