Fredagkväll

En mycket bra dag. Ville använda ordet fantastiskt. Men det börjar kännas överanvänt. Men jag menar det.
hade vanliga lektioner. Kropp och hälsa, sen själavård. En helt ok skoldag.
Sen efter lunch hade jag samtal med Hanna. Ett otroligt bra samtal. Hon e ju riktigt bra den där Hanna. Tänk att man har henne som lärare. ;) Hon lyckades hitta ord på hur jag kände. Hon lyckades få mig att förstå (inte allt, men en del) om hur jag känner för saker och ting. Vi pratade om familjen, kärleken och framtiden. Fantastiskt! Det måste jag verkligen säga.
Sen rodde vi en sväng på sjön. Jag, Tomas, Ylva och Frida. Mysigt.
Kvällen spenderades med ett härligt gängpå 13 pers från internatet... Vi stack och åt på thairestaurang, sen drog vi och bowlade och kvällen avslutades framför Tv'n. En grymt trevlig kväll!!







Tackar så hjärtligt för denna kväll! Den var mycket mycket trevligt. Härligt att hitta på något utanför Hjälmared också! Det behövs! Imorgon ska det tas lugnt igen. Får se vad som händer. Ska antagligen leta upp vår HIF flagga som någon behagat gömma igen. Nämner inga namn, men den huvudmisstänkte är MFF'are... Illa, illa.

Nu är jag så trött så trött. Sov så gott!
(om en vecka kommer jag till Helsingborg, och då banne mig ska RättVis träffas igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0