Fantastisk Dag

Vill bara säga att denna dagen varit fantastisk.
Mått bra, varit glad och mest myst runder lite hela dagen.
Dessutom har dagen sett ut lite som på sundsgården (nu när jag ändå är inne i en tillbakablickande period)
Ska köra ett drama på skolan om typ en vecka och några dagar. Ett sjukt bra drama. Och det är viktigt att det blir bra. Så idag har vi ägnat all tid åt att träna och träna. Repeterat och repeterat. Och det börjar bli riktigt bra. Men ja. det är typ det vi gjort idag.
Sen satt jag på bryggan med Ylva. Tränat andra lite mer hemliga saker, myst i kapellet och fått komp-lektioner av karro... Så när jag kommer hem kommer jag vara grym på att kompa på piano. Eller ja.. lite bättre i alla fall. Snackat med Tomas och letat efter vår försvunna HIF flagga som en viss MFF'are behagat gömma... Förstår inte hur den kan ha försvunnit så fullständigt.


Försöker förstå att jag bor på denna plats. Så fantastsikt fint!




Nu ska jag sova
Hoppas att morgondagen blir minst lika bra som den här! Fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0