en knut på en timme

Herre Jesus Kristus, förbarma dig över mig

Fantastiskt fin. Jesus bönen. Me like!

Dagen idag har till mesta dels bestått av radbands knytande. Fantastsiskt roligt. Lägger upp bild nån annan dag. Så sjukt svårt att göra asså. Det tog oss typ en timme att göra en knut. Så galet roligt. För när man väl fått kläm på det så ville man ju inte sluta. Mer mer hela tiden. har nu gjort klart mitt radband. typ den enda i klassen som gjort korset också. Gött, men visst, fick viss hjälp av Jonathan. Men ändå. (dock är korset upp och ner vilket svider lite) Nu ska jag göra mitt andra. Sjukt kul. Kanske gör fler och ger bort. Hihi!

Vill även uppdatera att HIF idag slog Elfsborg med 3-1.. och Malmö förlorade sin match, vilket betyder att vi återigen ligger på samma poäng! Vi ska ta hem guldet i år. Vi ska vi ska vi ska. Jag ska få ha min HIF tröja i November och bära den med stolthet! Vi ska vi ska vi ska!

När jag va ung och sakna vett, jag fråga vem e nr 1
Min far han sa att alla vet, vi följer skånes stolthet!
VI E HIF, VI E HIF, VI E HIF, VI E HIF!!

Sången ska eka i korridorerna! Glädjen ska vara total! Nu måtte de bara vinna de tre sista matcherna. Men Åtvidaberg, Halmstad och Kalmar ska väl inte vara så svårt. Hoppas hoppas hoppas! Far tycker jag ska vara ödmjuk, men det vetti tusan. roligare att vara smått dryg, och det vet jag att han kommer vara också! Så det så!

Nu ska jag sova, och försöka få mer sömn än jag fick i igårnatt.
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0