Det gör ont

Ont i ryggen. Galet ont i ryggen. Förstår inte vad jag gjort, men vaknade med ryggsmärstor... och blir det bättre av att man på idrotten gymmar och gör rygglyft? NEJ!
Kan nu inte sitta upprätt för länge... Kan inte riktigt koncentrera mig på vad som händer.
Vet att vi hade vikarie på första lektionen.. och vi pratade om någonting... Vet att vi hade en oväntad gemensam tid i Aulan och att vi pratade om julmarknaden och att vi valde vilka grupper vi vill vara med i. Vet att vi hade Jonathan och fick en underbar uppgift, skriva våra tankar kring förvandling.. max 1 A4 dator skrivet, lite mer om det är för hand. Jag lämnade in 3½ handskrivna sidor. Fantastisk uppgift. och då fick jag hålla igen på slutet. Kunde ha fortsatt mycket mer.

Höll i andakten på kvällen tillsammans med Sindi, Martin, Petter och Ann. Jag stod för musiken. Gick bra. Jag är nöjd. Lärde mig S:t Patricks bön. Inte direkt en svår låt, men ändå kul att lära sig nått nytt.

Nu ska jag sova. om jag kan... och om jag klarar av att komma upp imrgon. Ska nog banne mig ta ipren...

Jag är ipren - den intelligenta värktabletten
mot värk och feber är jag en effektiv en
smärtstillande, febernedsättande jag ipren, de' e' helt enkelt intelligent
Jag har anti-inflammatoriska egenskaper
bra mot muskelvärk, ryggvärk och ledvärk

Suck suck. Hoppas det är bättre imorgon. Blir galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0