Återigen ett glatt inlägg

Diggar trenden på hur jag mår måste jag säga.
En helg i lugn och ro var kanske precis vad jag behövde.
Dagen har bestått av drama/Dans och att vara figurant. (ja, även under skoltid får jag syssla med detta underbara jobb) denna gång utan att få betalt dock. Polisprofilen skulle öva på att förhöra vittnen. Deras första praktiska övning. Fantastiskt roligt. Dagen har även innefattat massivt tidningskrig i kavaljersflygeln. Karro och Frida mot Martin och Oscar. Hysteriskt. skrattade otroligt mycket, samtidigt som jag var hyffsat rädd.. Det var verkligen brutalt. Undra hur många blåmärken de har imorgon.
Det har även kollats på fotboll. inte så mycket att säga om det kanske. Inte bästa matchen för Sverige. Men men. Skulle säga godnatt och det blir kramtävling (igen) Denna gången utses jag till vinnare. Något som Martin inte riktigt vill godta och ska bevisa att han är bättre. Vilket reulterar i att han lyfter Oscar men trillar och skrapar upp ett "jättekött sår" som han kallar det. Ett litet sår... försätter kramas, och slår och bankar... och blodar ner min tröjja.. illa Martin, Illa... :)
Men tillsist tar kylan över och vi fryser för mycket och går in till oss.

Det börjar verkligen bli kallt nu... Frost på morgonen och kallt på nätterna. usch usch. måste få hit varmare kläder. Så här kan det inte fortsätta.. och köpa vinterskor. Akut ju...

jaja.. klockan är alldeles för mycket och jag borde redan ligga i sängen.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0