åter på hjälmared

Jag är tillbaka.
Spenderade morgonen/förmiddagen på tåg och efter lunch var jag tillbaka på denna härliga plats.
Vad hann man göra?
Kom hit, slängde i mig mat, gick och kollade på film i aulan (såg andra halvan av en film) hade sedan samtalsgrupp om filmen - som jag fortfarande bara sett halva av. lätt att diskutera kring den sen...
Hemma är hallen utanför mitt och Annas rum alldeles julpyntat. med glitter, julgranskulor och adventsljustakar... suck suck suck. och utanför står granen och skrattar åt mig.
Idag har man även hunnit låsa in Petter i en städskrubb, ätit god lime/choklad muffins, kollat på livet är underbart (La vita e bella), gråtigt lite och haft otroligt djupa och spännande samtal med mina fina klasskamrater. Prat om abort, kvinliga präster, Demoner, homosexuallitet och andra sånna lätta saker. Underbart. haha.
Nu efter ett bra samtal med Tomas så tänker jag betala min sura parkerings bot och andra små räkningar. sen tänker jag sova.
Ska precis som Karro skriver i sin blogg, duscha imorgon bitti.
Så så, sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0