Ärligt

Ska väl ta att vara lite ärlig här och nu...
Denna dagen har varit mestadels skit...
Ingen aning om varför, men har mått uruselt och haft gråten i halsen hela tiden. Har bestämt mig för att ta tag i det nu och faktiskt prata med nån om detta. För såhär vill jag inte fortsätta har det. Skulle vara så mycket enklare om jag bara visste varför jag mår som jag mår. Om man bara hade en liten aning. Men tyvärr, så är inte fallet.
Får se om någon annan kan se det istället.
Men men, Det finns ju faktiskt ljusglimtar även denna dag. Och inte ens glimtar utan enorma ljusstrålar som lyser upp ens liv.
Kvällen spenderades hemma hos Jonathan och vi hade klassfest. Nästan hela klassen träffades hemma hos jonathan och umgicks och mös och hade det väldigt trevligt. Och när det är så, så förstår jag hur bra jag har det. Faktiskt. Suck, ja, jag har sagt det här förut, men min klass är grym. De är så roliga, så härliga så ärliga så öppna, så underbara. Det är precis sånna här människor jag behöver ha i min omgivning när jag mår som jag gör! Jag är otroligt tacksam och glad över att ni är mina vänner!
Imorgon är en annan dag och vi får se vad den bjuder oss...

"Kristus är framför mig, Bakom mig, Över mig och under mig.
Kristus är med mig, i mig, runtomkring, du bor i mig.
Omger hela mig, Morgon, dag som natt"

Jag älskar den låten! vill bara säga det!
nu ska jag sova!
(jag är faktiskt lite nervös.. varför kanske ni undrar, men det säger jag inte^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0