Älskar...

Älskar att sova länge.
Älskar att jag har en skön säng..
Älskar att jag har en mor som är rädd om mina fötter och som är villig att köpa nya skor till en enkel student. Så ja, har inte längre skor med hål i! Det ni! Ylva. Du kan ha dina skor för dig själv när vi kommer tillbaka sen!
Älskar att jag har fina vänner som man kan umgås med utan att göra något vettigt över huvudtaget. Tänk att man kan ligga i en säng och bara prata i timmar utan att känna att man måste hitta på något. Tack för en fantastisk kväll Peppe! Du e bra! 
Älskar att vi ställer om klockan ibland. och därför kan sova längre imorgon innan man går på Gudstjänst.
Älskar att man efter bara en dag kan känna längtan och saknad efter hjälmared och alla dess människor
Älskar att det finns dagar då man får vara verkligt glad. Idag är en sån dag. Jag är glad. Hoppas på morgondagen, att den blir lika bra. Det blir Gudstjänst och sen tjejkväll hos Joelle! Träffa henne och Bea! Ska bli riktigt nice om jag får säga det själv!
Älskar den här tiden på dygnet när man inser att nu är det dags att sova! och man får lov att krypa tillbaka in under täcket och bara mysa och sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Älskar att det finns så mycket i livet att vara tacksam över. Många av dina punkter står även på min tacksamhetslista (framförallt hjälmaredsdelen och vrida-tillbaka-klockan-så-man-inte-är-lika-trött-på-gudstjänsten-delen), det är nice.

2010-10-31 @ 00:42:24
URL: http://karolinasandstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0