Vi skyller på holken

Vilken dag.
Det är återigen ganska sent, och återigen beror det på fantastiskt temys i holken men mycket trevliga människor.
Så jag tänker inte bli långdragen för jag behöver sova.
Imorgon ska jag gå upp tidigt för att fixa inför klädtemat som gäller.
Gender Bender är temat. Med andra ord klädbyte mellan könen! Fantastiskt. Killarna va otroligt skeptiska till det hela, men vi har lyckats hitta outfits till dem som de kan stå ut med. Jag lånar kläder av Tomas. Sjukt snyggt. Lindar mig dessutom platt. Gör ont och blir lite svårt att andas. men är lätt värt det! haha.
Kanske kommer lite bilder imorgon. Om det blir tillåtet att lägga upp. är ju dock känsligt för vissa. får jobba på saken. Ska dessutom låna ut skor åt höger och vänster. (för en gångs skull kommer mina stora fötter att användas till något positivt)
så ja, om jag ska orka med att gå upp imrogon så måste jag sova nu!
Livet på hjälmared är bra.
Och snart kanske jag tar tag i livet om man säger så. Käns som om den dagen närmar sig då det är dags att samla mod till sig. Den kommer närmre dag för dag i alla fall! Så nu vet ni det!
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0