Varför?

Någon som kan tänka sig byta huvud med mig?
Eller i alla fall byta ut tankarna som finns i huvudet. För det gör mig galen. Och jag känner att jag kan inte prata med folk om det längre, för de går bara runt och runt och runt och folk har hört dem och jag vill inte tjata ut dem.
varför ska man vara rädd...
Varför ska man jämnföra sig med andra
Varför ska man vara osäker inför vissa saker
Varför undviker man att göra saker man tycker är kul bara för att man är rädd att vara sämre än andra
Varför är man avundsjuk
Varför är jag konstig
varför säger alltid jag fel saker vid fel tillfällen
Varför vet inte jag vem jag är (trots att jag vet min roll i grupper... typ)
Varför Pendlar mitt humör så otroligt mycket från dag till dag
Varför är jag som jag är
Varför är jag bara inte självsäker och vet vad jag vill
Varför tar jag inte tag i mitt liv...

Med detta ska jag sova...
Snälla, någon som kan tänka sig byta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är någon tröst så finns det fler som tänker likadant. Kanske kan bilda en klubb ;)

2010-11-29 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0