Tusan vad kallt det är

om man jobbar ute en hel dag i duggregn och en relativts stilla roll.
Några förvirrade polisstudenter, några duktiga, några bittra och några buttra. Några glada och några flörtiga...
Ja, kände att en av studenterna nog klarade av lite figurant flört... fick honom till och med att ge mig sitt nr på en lapp... kollade inte så noga på den. Och när öveningen sen är slut blir jag nyfiken och kollar på lappen. Då har den fyndiga studenten skrivit "mitt nummer"...
Besviken.
Men så kan det vara ibland.
Ikväll blir det pizza!
Gott!
Ha det bra!
Och va varma för mig..
imorgon ska jag bli nerbrottad i leran om jag har otur... mindre kul. Eller?

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0