Tillbaka

Jag är tillbaka och det käns så otroligt gott!
Shit vad människorna här är härliga asså! Ni anar inte hur goa dem är! Fantastiska!

Tåget gick bra men gjorde smått ont. Hela vägen från HBG till GBG satt jag i samma vagn som en MFF'are. han förde väl inte så mycket väsen mer än att han hade MFF halsduk och varje gång det ringde var tvungen att berätta om hur han hade firat hela kvällen. Bitter känsla som infann sig.
Och på skolan undrade alla hur jag mådde. Försökte undvika ämnet. Mindre lätt när Oscar gärna drar upp det. Men jag kom ändå otroligt lindrit undan. Trodde han skulle vara mycket värre, men icke. Men han e ju inte MFFare på riktigt. Han va ju faktiskt inte på matchen, och han firade ju inte igår så... han hade väl inte så mycket att komma med. Medgångs supporter skulle jag kalla honom... nä, nu ska jag inte vara elak. Imorgon ska vi sluta fred. Känns ändå skönt måste jag säga.

Kvälls/födelsedags fika i Smedjan för att fira födelsedags grisar den senaste tiden. Sara, Jacob, Kristin, Frida... Väldigt mysigt. Satt där hela kvällen.
Nu ska jag sova.. och imorgon måste jag tvätta. Käretid, men nu har jag nytt tvättmedel så att jag kan tvätta. Svårt annars. Men måste tvätta! bara så att alla vet.

So, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0