Sverige, Skåne, Helsingborg, Hemma

Jag är hemma. Jag ska bara ta det lugnt nu. Ingenting inbokat mer än besök hos trevliga människor och en fantastiskt guldmatch att se fram emot!
Veckan i växjö har varit rolig! Det är lite galet, men fantastiskt spännande. och ingen patrull är den andra lik. Alla agerar olika och det är så kul! Men jag min mest Olof som gav mig "sitt nummer". Han va riktigt rolig. Kände att vi fick bra kontakt! haha. Och så minns jag David och David från igår när jag var klottrare. Så sjukt dryga skåningar... dessutom en MFF'are. Illa. Men oj vad kul jag hade. Så otrevlig i munnen har jag nog aldrig varit. Och så står de och skrattar åt mig. Hur gör man då liksom? haha.
men men.
Nu ska jag börja fundera på mat sen ikväll sticker jag till kyrkan för att hänga lite med UG. Ska bli mycket mycket skojsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0