Sur-fredag

Inte så illa som det låter
Bestämde oss för att inte gå till Anitas och kolla på Idol idag. Betsämde oss (jag, Karro, Elina, Julia, Anna, Ylva, Tomas + några till) för att sitta i holken och vara lite "sura" på allt och alla. Längesedan jag skrattade så mycket. Så fantastiskt roligt!
Dessutom bestämdes det typ (90%) att jag ska fira nyår i norrland. I typ Skellefteå tillsammans med Karro och Elina. Hur galet är inte det. Tomas va på att hänga med, och kanske Anna, och Julia. Galet roligt ju!
vilken galen kväll. Galet galen. Glad.
Fint.
Imorgon är det lördag. får se om jag pallar upp och promenera på morgonen, eller om jag sover istället.
Suck
Jag säger det igen
Livet är ganska bra ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0