Slö-söndag

Vad har man egentligen gjort denna dag?
Suttit i Anitas sedan halv 12. kollade reprisen av Idol. Spelade Clouedo, shit vad jag va sämst. Hade dock rätt på mördare och mordvapen.
Sen gjorde jag, Tomas och Karro abosolut ingenting här uppe på kvarnvinden. Karro började få spel och tillsist hade vi pilatesvolleyboll i köket, tog sönder en lampa och skrattade hysteriskt. Det åts även älgfärs med spagetti med hela Norrlandsgänget. Lite förfest typ... Låååångt innan.
Spelade lite badminton med Tomas, kul, för vi va typ lika bra! Fantastiskt.
Fick även hjälp av Elina med Teorin till körningen. Hon är en bra lärare!
Hmm.. har kanske gjort en del ändå. Men det käns inte så. Men haft fantastiskt kul. och det har varit en grymt bra helg. Denna veckan ska jag ta tag i mitt liv har jag bestämt mig. tror jag.
Och på fredag kommer söstra mi! Ska bli så kul!
Elin, du ska få träffa alla fina människorna här uppe!! Och de ska få träffa dig!
Fint. Mycket fint!
Nu är det sängen som gäller!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0