Osociala lördagen är slut!

Världens mest osociala lördag blev ganska bra i slutet ändå.
Elina bankade lite vett i mig och jag blev social.
Hemafton va grymt bra idag. Bästa Hemafton änsålänge! så bra jobbat gruppen!! det gjorde ni bra!

Imorgon är det första advent. GALET. Hur kom Julen så nära med en gång?
Förstår det inte. Men imorgon är det ok med ljusstakar och julpynt. Så nu kommer pyntet vi har uppe kännas mer rätt! Och imorgon ska det bakas annanas paj med Lina! ska bli riktigt mys. Måste ju underhålla mig på något sätt nu när jag är helt själv uppe på kvarnvinden. Alla andra har åkt iväg. Ekar lite.
men det ska jag väl klara av tror jag.
Nu är jag trött och tänkte sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0