Lycka

för att låna en av Ylvas rubriker!
Att få brev är så otroligt roligt! Och att få fina brev är ännu bättre. Att dessutom få brev med presenter och minnen är nog det bästa man kan tänka sig!
Fick idag brev från Jonas. Ett långt och fantastiskt brev som jag kan läsa om och om igen. Hur fint som helst! Och dessutom skickade han med arbetshandskarna som vi använde under alla våra spelningar.Varje gång blåa lådan skulle bäras användes dem. Så mycket minnen i dessa handskar, och dem skickar han till mig. Jag blir tårögd och glad över denna fina människa. Ja, jag är lite märklig. Men det är så ofantligt fint.
Och om jag nu ska kunna svara honom så måste jag skicka brev till Tanzania. Det är i och försig ganska coolt, så jag tänker göra det.

Sen blir det mega mys och chill uppe hos mig på kvarnvinden. Skitmycket folk. Började med att jag, oscar och Julia skulle baka inför kiosken och vi hade fått en beställning från husmor. Sen trillade det bara in fler och fler människor hela tiden. Jätteroligt! Spontankalas hos oss, så trevligt! kul att umgås på andra ställen än bara i Anitas.

Och dessutom så är det en massa snö ute. Snöat hela dagen, så snökrig ja. Mysigt, är dock lite bitter över att den kommer försvinna typ om två dagar, och då blir det blött... jippie. Not.
Nu är klockan aldeles för mycket och sängen kallar.


Snö snö snö. Fint.


(Btw, HIF flaggan är kvar.. nu har "någon" bahagat gömma min fina halsduk... Suck suck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0