Lördag

Idag var en helg på hjälmared. hyffsat innehållslös. men ändå inte. Frukost med folk, Tv med folk, Ica med Elina. Fotboll med folk (Svenska cupen - segrare - HIF!!!) Hemafton med folk, härliga och bra samtal med Julia.
Dessutom är nu biljetterna till Norr bokade. Så nyår firas numer officielt i Norrland tillsammans med Elina, Karro, Julia, Tomas, Oscar och Martin! Fantastiskt roligt måste jag säga! Blir glad i hela kroppen när jag tänker på det! Fint fint fint!
Nu ska jag efter ett härligt samtal med Julia, Tomas och Emanuel (vän till Tomas och gammal hjälmaredeare) besöka min härliga säng och sova i några timmar! imorgon är en ny dag, och då ska det ätas älgfärs! Det ni!

bye bye!

Kommentarer
Postat av: KARROOOOOOO<3<3<3

nyår kommer bli finemang det där! ni är så välkomna upp till norr!

2010-11-14 @ 17:20:23
URL: http://karolinasandstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0