Lillebror

Japps, jag har fått en aldeles egen lillebror. Min kära granne Tomas. Han e så bra ska ni veta. Tänk att ha en bror som man kan prata om allt med. Och som dessutom har inblick i den där manliga världen, som vet hur män tänker. Känns skönt att ha den uppbackningen.
Tomas, du är grym. Har länge velat ha en lillebror, och nu har jag en. Woho!
I övrigt har den här dagen gått lite upp och ner. Och det ska därför bli otroligt härligt med lite sovmorgon imorgon. Börjar inte förän 9.20. Tänker därför inte gå upp förän 8.40.... mot 7.15 liksom
Nice!
Och ja. är nära att ta tag i livet. Vet, sagt det länge nu. Men tiden börjar kännas inne och jag vill slippa grubbla på andra saker. Behöver bara samla mod till mig.
Och nu ska jag sova.
Imorgon ska jag vara man igen... Suck, börjar bli en dålig vana. INTE OK. Men men. Kanske sista gången på länge. Vi får väla se vad som händer. Bilder utlovas i alla fall.. i någon form.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0