Heja Bibel!

Om jag säger såhär.
Det snöar fortfarande. Inte mycket, men det snöar. När ska det ta slut? Ingen som vet.
Dagen har varit trött (vilket morgondagen också kommer vara om jag inte går och lägger mig snart)
Men fick leka lite med photoshop idag. Det va lite roligt. Visste inte ens att vi hade photoshop. Så blev lite glad där måste jag säga!
Denna kväll va det sista dagen i hjälmareds cupen i volleyboll. Där vi tidigare varit en otroligt flitig hejarklack. Idag spelade två av mina kompanjoner, och en valde bonde söker fru istället. Så där stod jag i min ensamhet och ropade. Heja Bibel!
De kom 3 i B-slutspel.. (översättning - näst sist) Men var enda laget med hejarklack!! Även om jag va ensam idag!
Sen blidde det temys i Fjärden och Oscar drar till med en dikt som "han har skrivit" om manligt och kvinligt. Sen att dikten var väldigt väldigt lik en dikt av eMiL Jensen spelar ju ingen roll. Ylva blev arg som ett bi och Oscar njöt.. Inte Ok Oscar... Vänta bara, du kommer få igen.
Sen, värsta skratt attacken. Knyter skorna Martin kommer ut från sitt rum. Karro, Ylva och jag (som är helt oskyldiga) bryter ihop. Vem vet vad som egentligen hände. Bara vi. Men inget vi behöver prata om.
Imorgon är en ny dag... och jag har 3 min på mig att lägga mig i sängen... brott brott!!!

God natt!


(bild från förra veckans fantastiska hejarklack) Visst är vi snygga!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Att han kommer få igen.

2010-11-25 @ 00:07:44
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0