Det blidde inge guld

niet... men en härligt Silver blev det i alla fall..
0-0 mot Kalmar och Malmö vann med 2-0 mot Mjällby. Så det är väl bara att grattulera lite extra då. Då vann nu ju faktiskt med poäng och inte på målskillnad. Grattis MFF... (hoppas bara att en viss person inte är allt för dryg imorgon)
Imorgon åker jag tillbaka till Hjälmared.
Känns gött att åka tillbaka.
Kommer efter lunch.

Dock bitter upplevelse idag. Vår skrotcykel blev stulen på stan. LÅste den bredvid Johannas, och när jag ska hämta den så står den inte där. Surt... Det va som sagt visserligen vår skrotcykel. Men ändå. så onödigt...
Men men. En härlig fika med Jossan och Johanna fick göra dagen bättre!

Nu ska jag glotta film och packa klart. sen sova. Kan behövas, om man nu ska komma till Hjälmared någorlunda utvilad. haha.
Dock börjar jag få lite ont i ryggen igen. Tycker inte om det här asså.
men men.
So long!
(HIF vinne Cup-finalen mot Hammarby på lördag istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0