Den där människan...

Shit vad du är jobbig, Och fy vad du kräver mycket av mig. Du tvingar mig att göra saker som jag inte vågar. Du skäller på mig och blir besviken när jag inte gör som du säger. Du kallar mig fegskit och hånar mig...

Men jag tycker så mycket om dig. Du ger mig precis det jag behöver. Och jag vet att du gör det med kärlek! Du är så otroligt bra och jag älskar att vi får lov att vara brutalt ärliga mot varandra och att vi vet att vi gör det med kärlek. Ylva du är så himla bra! Jag tror inte ens du anar det själv!
Ja, den där Ylvan är riktigt bra och jag hoppas att du snart ska få slippa höra mitt tjat och mitt gnäll.. för ja... nu är det ju bestämt att det ska försvinna väldigt snart. Ditt fel att jag har lite ångest över det, men antar att jag mår bättre av det i slutändan. Du har väl rätt som vanligt...

Annars en spännande dag. Prat om advent och om våra andliga gåvor. Mina (enligt gåvotestet vi gjort) Gästfrihet, barmhärtighet och Herde.. Med andra ord - bara hjälpande och "snälla" gåvor. Inget dåligt med det. STämmer ju. ser kanske inte det som gåvor, utan mer som en självklarhet, vilket kanske just är mitt sätt att hantera gåvan. Jaja. Kul i alla fall! Folk kände igen dem och sa att de va självklara på mig. Härligt.
Så så. Nu ska jag förbereda mig för sängen och vara glad att jag inte har en fotbollsturnering att åka på så jag slipper gå upp 05.00!!! Jippie för det.
Men ni som ska;
LYCKA TILL!!
Från klassen
Elina, Frida, Emma, Sindi, Oscar och Petter!  (hoppas verkligen inte jag glömt någon nu)
Vinn Vinn Vinn!
Skulle ni inte vinna...
Så tycker vi om er ändå!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0