:) ;) :D ^^ :P ;P

En mycket bra söndag är nu slut och jag tänker gå och lägga mig
Tänkte inte vara lika osocial som igår så jag gick från min säng ner till Elina och till hennes säng. Sen skulle Hon ut och springa, så då gick jag till Ylvas säng satt där ett tag tills det var dags att äta. Hade fantastiska samtal med Ylva, Karro och Elina. Spontan samtalen är ju verkligen de bästa! Sen var det annanaspaj bak hos Lina. Blev advents/födelsedags fika (Petter fyller 20 år idag, stort grattis) Fler och fler människor som tittade in och det blev en grymt bra kväll. Som ballade ut lite på slutet med massa galna frisyrer på pojkarna. Fantastiskt!

Förstår inte hur man kan vara på en plats där det finns så många bra människor. Förstår inte att det redan är 1'a advent. Det betyder ju att året snart är slut och att vi bara har ett halvår kvar tillsammans. Hur tusan går det ihop. Förstår inte att jag snart måste börja tänka på framtiden. Vill ju bara njuta av detta året istället. Förstår ingenting.

Sen fick jag idag veta att jag tydligen uppfattas som irriterad och arg i SMS och på chat (som typ facebook) för att jag skriver med punkter, utan utropstecken och utan en massa smilys... Så till er som tror att jag är irriterad.. det är jag inte. :) nej, utan jag är glad!! För det mesta i alla fall! Det ligger bara inte i min natur att skriva med en massa andra symboler :) För jag har fått lära mig av mitt tidigare umgänge att så gör man inte. :( Men får väl lära mig om nu och börja verka glad i det jag skriver :P
(Hopppas ni är nöjda nu!!!!! :) :D )


Krameli kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0