you shine like gold in the air of summer

fantastisk låttext tycker jag.
Kings of convinience. Underbar musik!
Men jag kan känna igen mig i den beskrivningen idag. Tog en promenad hem från kyrkan. En lite längre promenad, i solsken och vår. Underbart! Gick med ett leende på läpparna hela tiden. Det va så många vårtecken. Killar som spelade basket, barn på lekplatsen, en man på in-lines, barnvagnar, fågelkvitter, pojkar som spelade fotboll. VÅR! Jag struntar i att det bara är 5 grader. Så länge solen skiner är det ingen fara. snön smälter sakta bort. Åhh... kan man vara annat än glad? det undrar jag.
Haft en sundsgården fri helg. Inte träffat någon från sundsgården. Ganska skönt faktiskt. Inte för att jag tycker illa om de men mest för att jag träffat de varje dag i över en månads tid. Vill inte tröttna på dem.

I fredags gick vi ut och tog en öl. haha. En öl, underbart uttryck. Slå mig Gul och blå hade premiär och de tänkte fira med en öl och vi andra blev inbjudna. Va ju bara tänkt som en eftermiddagsgrej, Så 4 träffades vi på telegrafen. Det blev lite mer än en öl och klockan rann iväg lite. Men det var så roligt! hade mycket skoj. Vilken otroligt härlig klass jag går i. Blev väldigt glada, men inte mer än att det gick att kontrollera. sist kvar va jag, emanuel, caroline, Roy och fulvio. Trevligt sällskap. Sen åkte vi hem ungefär lagom till alla andra skulle ut. tog bussen hem vid 10. Underbart. Det va som sagt en mycket trevlig kväll! Gör gärna om fler gånger.

Imorgon är det spelning i Malmö. Hoppas att allt funkar imorgon. Trött på all teknik som strular nu. Vill bara att det funkar. Rätt Vis imorgon. Saknar den lite. Rättvis e så rolig att köra liksom. Härligt att köra!
Aja

Ni missar inte www.teaterarken.blogg.se hoppas jag! Där kan man läsa om alla våra gruppers små äventyr! In och läs med er... och sök till Sundsgården! Det är värt det!
Bye bye!

Lite bilder från Hemavan. håll tillgodo!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0