virus x2

Min dator strejkar... mindre kul...
nått antivirusprogram som fått för sig att det vill instalera sig på min dator och bestämt sig för att stänga ner alla andra program som jag har uppe. Suck Suck Suck... Pappa kommer hem imorgon. då får han fixa det. Så länge sitter man vid "stora" datorn som man alltid satt vid innan... saknat den lite. haha.
Men ja, min kropp strejkar lite den med. Fick några dagar då det inte var så mycket att göra och man kunde slappna av... DÅ... blev jag lite sjuk. Antagligen haft en förkylning i typ 2 veckor som inte fått lov att bryta ut. Nu blev jag sjuk. jaja. lika bra att få det överstökat. kan man ju vara frisk och köra med nya tag nästa vecka. Woho!
Så ja, igår va första gången jag missade en dag i skolan. förhoppningsvis de enda dagen jag kommer missa. Planerar inte att bli sjuk eller något annat fler gånger så.

Jag e sjuk shoppingsugen... men har inga pengar. Jag vill vill vill köpa in nya kläder men har inte råd. Åhh.. grymt jobbigt. Vad hände med alla de pengar jag hade ett tag. Saknar dem... vill köpa skor, klänningar, kjolar, toppar, jeans, allt.. åhh.. jag vill ha ha ha. Inte bra.

Yepp... imorgon e det impro igen. skoj skoj. kort dag. typ. antagligen en massa att göra ändå. men ja. på schemat e det en kort dag. Sen vet man ju aldrig.

så. tråk inlägg som antagligen ingen läser.
Bye bye!
no pic's today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0