trött trött trött

Behöver inte säga mycket mer. Är så fruktansvärt trött. Igen.
Igår började vi 8.30 som vanligt, hade forumspels genrep, sen vid 1 for vi till växjö. kom fram strax efter 3 och började rigga. Underbar lokal, härligt bemötande och otroligt god mat. 18.30 hade vi spelning. Fantastisk spelning. Det va nog en av våra bästa spelningar. Tycker verkligen verkligen om Rätt vis. Det är en så rolig föreställning och igår va det helt hysteriskt. Vi hade så otroligt mycket energi och gav verkligen allt. Det va en bra dag. Sen hade vi bra samtal med dem efteråt. Riggade ner och klarade det på ca 45 min trots att vi va en person mindre. Starkt jobbat av oss! vi är grymma. Sen reste vi hem typ 21.30. Körde och lämnade av Bea hemma hos sig och åkte mot sundsgården. Framme ca 00.30. Packade in allt sen sa vi god natt...
Jag gick upp och la mig i Sundvik... (vår teater sal)
yes, jag sov i skolan i natt...
Var tvungen att gå upp halv 8, för kvart över 8 skulle vi till åstorp. Så har varit där hela dagen., Haft en workshop med ett gäng 6'e klassare där. Spännande dag. men man e ganska trött nu.
Ska nog sova snart... e trött...

Men vill dock säga att jag har hittat min "tankeplats". En underbar plats att bara sitta på och tänka. Utsikt över havet och väldigt fint att bara vara. Tycker mycket om den.

so long my friends!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0