Suck

okej... matchen är slut. Sverige förlorade. HUR?
För att de spelade så hopplöst dåligt i andra halvleken. Suck Suck Suck.
ja, det va ju inte dethär jag behövde denna tisdagskväll... behöver något positivt. något som ger en energikick men som är sockerfritt (försöker seriöst trappa ner mitt sockerintag) hade alltså behövt en seger i handbolls EM. Men nej.
Varför är det då så att jag känner såhär? Bra fråga. kan ha och göra med att jagbara är allmänt seg och inte riktigt vet vad jag vill i livet och allmänt. kan vara för att hjärnan sätter igång och börjar fundera och då blir man trött... aldrig bra att ha en hjärna som tänker för mycket. tänker på det mesta. Åhh, måste sluta med det.

Idag har vi haft mycket produktion. läst halva manuset ( nej, fortfarande är inte hela manuset klart) och det roliga är att det vi har fått är på 36 sidor... halvna manuset är på 36 sidor. fatta hur långt detta kommer bli. Ska man ta och lära sig allt det nu också kanske.. ja.. mycket manus plugg. men det e skoj. kul med något som man inte ritkigt gjort förut. Therese är fortfarande ganska långt ifrån mig. men hon blir väl en del av mig snart. Då kommer jag bli sur och bitchig mycket mer. Haha.. en sida av mig som inte är så vanlig kanske. Arg e hon också. Men man kan ju kanske förstå henne. Varit med om mycket. Efter rep av nya pjäsen riggade vi upp gamla pjäsen och körde igenom den inför torsdagens spelning. Det va bra att vi gjorde det. Man hade faktiskt hunnit tappa en del. Intresant. Men det va ju verkligen ingen bra genomkörare. Flumm och trötthet som blev ganska konstigt. mycket fniss och dåliga koncentration. Det enda som blev riktigt bra (kanske lite för bra) va slagssmålet, där det nästan blev slagssmål på ritkigt. Jag fick inte ett grymt bra slag mot jonas - kände hans skägg mot knogarna, men tydligen så träffade jag med armbågen också - kände inte det. Men jonas gav igen och gav mig en ordentlig knuff så jag for iväg. Sho faderallan liksom. Har fortfarande lite ont i lungor och andning. Men vad gör man inte för konsten liksom. haha. nä, allt va ganska dåligt idag. Men vi har gjort det i alla fall. på torsdag gäller det. Nu ska jag snart gå och lägga mig. E hur trött som hellst. kanske tar en tidigare buss imorgon för att vara på skolan i tid. Hatar när bussarna e sena. Men nä, det e inte värt det. Det e ju inte mitt fel...

Funderar på att bjuda på luch/middag på söndag. Typ de från sundsgården som kommer på gudstjänst. mest för att det e kul. och så får de något att göra också. Snällt av mig va. Men vet inte än. Kanske inte nu på söndag. men nån gång inom en snar framtid kanske.
Shit vilka flummiga tankar man kan ha. men ja, så är det. det flummar mycket i mitt huvud. Alltid. haha.
Okej. imrogon måste vara en bra dag.  Även om gårdagen va bra så måste dagen imorgon vara bra. Det e så mycket lättare att leva när allt e lätt... Jag vet att det inte funkar så, men ändå. Det skulle vara så skönt

Ähh... har kanske blabbat av mig så det räcker nu. Eller? 
Bild idag?
Ja, jag har ju inte tagit nån ny men nån gammal kan man väl ta! 
en gald sångare som har ont i halsen... Äh, idag va ingen bra dag.
Men imorgon är en annan dag! Tänk på det!

Bye bye!
p.s. Kings of Leon är bra på att trösta
Kings of Convenience också!
Bara ett tips
d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0