hepp!

Tisdag.
Produktion. Mycket produktion. Karaktärssamtal. Repetiotioner. Hitta ilska. Hitta karaktär. 
Kul. 
Ja, det e så sjukt kul att jobba med pjäsen. Den är tung, mendet går ändå. Vi har hittat ett sätt som kan funka för att vi ska orka igenom den. Skrattar ganska mycket. idag va det mycket skratt, några tårar och lite ångest. Haha... välkomna till Sundsgården kan man ju säga. ingen dag är den andra lik. och det är det som gör att den e så kul!  
För att citera Bea lite. Alla på skolan betyder så otroligt mycket för mig. Och framförallt rättvis. Det är hur underbart som hellst att få jobba tillsammans med de människorna. Vi är så otroligt olika, och ändå så funkar vi så bra tillsammans. Det finns en förståeelse och en förlåtelse som jag inte sett på många andra ställen. Vill komma ihåg RättVis och vill verkligen att de ska få vara en del av mitt liv alltid. Denna tiden är så underbar. Imorgon är det produktion hela dagen. Härligt. Det enda jag tycker är lite tråkigt är att det inte blir så mycket tid tillsammans med de andra i klassen. Sugen, aspen och pedagogerna... Men det kommer snart igen. Så snart premiären varit så kommer vi kunna träffas igen. och vi har ju fortfarande vissa lektioner tillsammans. Och man får väl helt enkelt se till att träffas och prata så mycket som möjligt.
E glad att jag ska åka skidor med Jonas, Joelle, Clara, Emanuel och Roy. Det är ett sjukt härligt gäng och det ska bli kul att få umgås mer med dem!
På söndag ska jag Jonas och Joelle hem till Bea och kolla på FOTC 2 hela dagen. haha. Som jag längtar! längtar längtar!
jaja... nu ska jag duscha sen sova. måste ha energi imorgon! jaa!

Lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0