en lördag

En lördag som jag inte gör någonting på... Sitter still nästan hela lördagen... kom ut på en kort runda med hunden... Tänkte åka och simma, men nej, inte då... suck. latmask sofia.
Det e inte bra
borde kanske plugga lite manus, och det har jag gjort... men det e ju så svårt, hur ska man kunna lära sig allt? Får väl tänka att det är en låttext (som jag har ganska lätt för att lära mig). Ska lära mig detta tunga manus.. det måste ju gå. på något sätt.
Imorgon e det Gudstjänst. Ska gå. Måste aktivera mig på något sätt. och om det e väder för det så ska jag gå en långrunda med hunden sen också! Kanske får med mig nån att gå med. Får se vad som händer. Men känner för att gå i jordbodalen med lille nisse. Tror han tycker att det är en toppen ide. Så då har man ju gjort lite denna helgen i alla fall.
Och igår hade jag fint besök från Jonas, Clara, Joelle och Emanuel. käka pizza och snackade lite. Det va skönt att ha en så pass avkopplad kväll. Men det är tråkigt att inte göra någonting en lördagkväll... borde kanske ringt nån. Men vem? Det e ju ingen kvar i helsingborg längre... Suck. Johanna e i stockholm, Josefin har flyttat till malmö, Frida är i dalarna, Malin e i australien, Julia e på fest i Lanskrona... vem mer? Jag umgås ju inte med så många andra. Jo sundsgårdenfolk. Träffar de alltid. Kanske för mycket?? nä, det gör jag inte. Men jag vill ju inte glömma de andra. Jaja... Det är väl så det e bara. nästa lördag vet jag vad jag ska göra i alla fall... Ska till bea och kolla FOTC s.2! Woho! Ska bli kul... Tror bea pratade om kakor också! kakor är aldrig fel. haha.

Nä, om man skulle sätta sig vid sitt manus igen och bara ta och lära sig det nu! Ja!
Lev väl!
Kram

Vackra vi är! Det e kul att repetera en ny pjäs! vi måste ha mycket kärlek om vi ska orka igenom denna pjäsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0