back in the game

Tillbaka till verkligheten... eller bort från verkligheten... vet inte riktigt!
men tillbaka i skolan är jag i alla fall! Och det är så fruktansvärt roligt. Så himla roligt att träffa alla igen. Men när vi träffades så kändes det inte som om vi varit ifrån varandra särskillt länge. Och det hade vi ju inte heller. Egentligen. 3 veckor är ju inte särskillt länge när man tänker efter. Men det kändes så just då. Men men, idag gick allt tillbaka till det normala! Way! klasskontakt med Magnus, sammarbetsövningar, forumteater med Tim. Ringa arrangörer och allt möjligt. Skoj Skoj! och trött blev man med en gång! Så ska det vara när man går på Sundsgården! Ganska lycklig ja!

SKIT! Det är 11 jan idag. Det betyder att Jossan fyllde år igår. Jag skickade inte ens ett grattis sms... skit skit skit skit. Får se hur jag löser det. Något kommer jag väl på att göra. skulle jag tro.

jaja.. roligare än såhär blir det inte. bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0