2010

det nya deceniet har inletts.
Vad kommer att hända då tro? Ingen som riktigt vet det nä. Det är väl meningen också att det ska vara så.
Inte så kul om man vet vad som kommer hända i framtiden. Jag vet att jag har en termin kvar på Sundsgården, Jag vet att jag kommer gråta den dagen som skolan slutar. Kommer gråta jättemycket. (har en förmåga att göra det) Mycket mer vet jag inte om År 2010. Kommer antagligen bli ett Konfaläger i början på sommaren. Det vill jag nog i alla fall. Men mer? ingen som vet.
men de övriga 10 åren?
Ähh.. kanske inte ska tänka så långt. räcker ju med att jag inte vet vad jag ska göra efter sommaren. Gå vidare med Pedagog linjen kanske... skulle vara ganska kul. kanske. Vill jag det? Jaa.. det vill jag nog. Tror jag. haha
allt är så ovisst. Känner att jag borde prata med folk i klassen om detta. byta tankar med någon liksom. jaja.

Just nu går jag igenom min garderob... mycket som ska bort. Mycket som bara tar en massa plats som aldrig används för att dem antagligen tappat formen eller bara e smått skabbiga för att de är använda lite för mycket. Ja, det kan hända. Men det e kul att kolla igenom sina kläder. Men jag fick en chock. Hur många ankle socks har jag egentligen? De tog aldrig slut när jag gick igenom lådan... De bara fortsatte och forsatte. snart måste min Byro växa, annars så får jag inte plats med att jag behöver. eller behöver och behöver. Allt jag har kanske man ska säga. Annars så skulle jag ljuga. behöver ju verkligen inte allt det jag äger, men jag har det. börjar tycka att det är sjukt kul med kläder. Vill ha mer och mer hela tiden. Inte bra att känna så. Plånboken blir tom då. men men.

Nu ska jag fortsätta. Mycket kvar!
Lev väl! och Gott nytt 2010!
Bye bye!

(bye the way - lite kär i Kings of convinence - Lyssna på dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0