Världens slö söndag

vaknade och kände mig hängig
tog det lugnt ett tag och kände mig bättre.
Bestämde mig för att se reprisen av Idol.
Kommer till Antias och där är bara ett gäng gamla elever som kollar på hokey...
gick därifrån och mötte Karro
Gick upp till mig och gjorde ingenting.
Pluggade lite bilteori... gick väl inte kalas bra
gick ner till kavaljersflygeln och la mig i ylvas säng...
vid 14.30
lämnade sängen vid 18.20
fantastiska samtal vi hade. jobbiga, roliga och konstiga. Men oj så bra det va.
Fick ut många saker av det! Och en del som kommer vara väldigt användbara.
sen har det fixas med julklappar och lite annat smått och gott...
Nu ska det snart sovas
Denna slöa med väldigt braiga söndag!
bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0