vad hände egentligen?

Städa städa
Shit, käns som om det va skitlängesedan vi städade undan julmarknaden. Men det va tidigare idag. Vad har hänt med denna dagen egentligen?
Rev ner hela julmarknads shotta ballongen.
Åt Pizza tillsammans med Cabarét gruppen.
"städade" mitt rum (hände av någon anledning inte så mycket)
Övade Lucia, två gånger... först bara tjejer sen blandat.
Pluggade interpretation
Samtalade med de fina Ylva och Elina.
Åt smultron i Kavaljers
Elina och Ylva slog mig (börjar se ett mönster här) varje gång jag försökte gömma mig när vi pratade om jobbiga saker.
Sa godnatt till dessa fina människor och de ler stort och säger!
"Imorgon kommer bli en bra dag"
Får man lov att slå dem då? Det e frågan det!
Imorgon är det normal skoldag igen.
Weehy!!
Kul att se er igen klassen! Saknat er!
Nu ska jag hälsa på min gode vän sängen.
So so!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0