tycker illa om

Just nu tycker jag otroligt illa om mitt lov.
Jag hatar att körningen tar över hela lovet. Att förmiddagarna spenderas på körskolan och att kvällarna spenderas framför förbannad teoriplugg (som dessutom går åt skogen)
Jag är så bitter över att jag inte hinner träffa de människorna jag vill träffa, bara för att jag ska ta detta förbannade körkort.
Jag börjar nästan gråta så fort nån nämner uppkörning, uppskrivning, körlektion, teoriplugg och bilar, för jag är så sjuuuukt less på allt som har med det att göra.
Irriterad på att testerna är så svåra så att inte ens folk som nyligen tagit körkort eller haft hur länge som hellst klarar av dem. Och som gör att man bli tvungen att sitta uppe till halv 2 för att inse att det gick inte den fjärde gånger heller... på en och samma kväll.

Därför säger jag TACK till Johanna som tog mig på Bio för att se en IQ-befriad amerikansk komedifilm där man inte behövde tänka överhuvudtaget... TACK. Och tack för fina samtal. Saknar dig. Det e skit att vi inte kommer hinna träffas mer på lovet...
Imorgon ska jag köra bil, plugga, handla och packa.. för om två dagar gäller det!

Kram kram
Inte alls bitter idag

Ohh.. Btw... sjukt nöjd med håret. Kortare och tunnare! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0