Trött i huvudet

3 körlektioner på en dag. Pluggat en hel del teori. Ätit mat med farmor. Fått ett fantastiskt fins snidat kors från 1933 av Sven. Hämtar det sen när jag vet vart det kan tänkas hänga. Fick även ett jättefint radband. Jagat en kanin (som slängde sig in under mamma och pappas säng). Slagit in alla julklapparna. Umgåtts och skrattat med Johanna. Nu tänkte jag packa inför morgondagens resa till Småland, sissleboda och Hult 1:4.
Kallt.
lite problem med bilarna såhär i vintertider och minusgrader. Renaulten är hel död. BMW'ns förar dörr går typ inte att öppna. Älskar vintern... NOT.
Nu tänker jag snart sova.
Känner att jag behöver sova.
Behöver alltid sova.
Mer sömn åt Sofia
Imorgon blir det mer bilkörning.
Suck Suck
det är inge kul att köra bil, måste bara säga det.

Saknar er!

HeppHepp - KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0