Terminens sista lördag

Hemafton med matlagning, paprikor, kykling på pinne, laktosfritt, Lasse och Ulla, potatis, pepparot, Musik, Emma, Karro och Ylva, Kladdkaka och trevligt umgänge.
Sen häng i Holken. Först på Elinas rum med lite folk. i slutet låg jag, Lina och Petter i Elinas säng och hon satt sidan om. Fint prat. Roligt! Smått galet.
Vandrade sedan ner i holkens kök och kollade in vad de gjorde. Spelade typ alfapet. Sen blev det stämmsång och godnattvisa. Mysigt.
Det spelar ingen roll att man sover till 12. För man får ändå tid att umgås med dessa fina människorna. Nu är klockan visserligen över 2 på natten. men vi har så kul. Och jag tycker så mycket om dem.
Jag är glad helt enkelt.
Det blir inte mycket mer.
Inte mer än att jag är glad
och nöjd

"...och han ska leda dig till den platsen som jag har förberett"
2mos 23:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0