Stressed - for no good reason.

En slö dag.
Inte gjort så mycket
Städat och fixat och nu på kvällen blev det kalas för syster yster.
Imorgon blir det gudstjänst och sen ska jag försöka boka in fika med Joelle innan jag tar tåget upp mot norr igen. Dock spännande med resor. Tänkte först åka härifrån vid 3 och då vara framme i alingsås vid 7. Men vet ni vad.
Det går inga bussar från Alingsås till hjälmared mellan 16.00 och 21.00. HAllå? Hur tänkte de där. Så jag tar tåget vid 5 istället så prickar jag in det mer. Låter lite vettigare.
Dock jobbigt nu.
För nu vet jag att folk från klassen är och dansar och har roligt, och jag sitter här och funderar på om jag ska ner i stan och ta en öl med peppe eller inte. Kan inte bestäma mig. vad gör jag annars? Sitter här och ugglar. Samtidigt ska jag upp tidigt imorgon, så det kanske skulle vara skönt att inte komma i säng allt för sent.
Suck suck.
Glad att jag är hemma. men längtar lite tillbaka. Eller längtar till att veta vad jag ska göra med livet. Skönt att ha lite struktur...
Varför känner jag stress? Nu?
Jag sitter hemma i mitt hus och är stressad? Varför?
För att jag vill träffa folk. för att jag vill vara alla till lags, för att jag vill vara med där de andra är och inte jag är. Vill inte vara stressad i mitt eget hus.
Detta är inte ok.
Måste sluta med detta
Behöver prata med någon.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0