Pepp!!

nu ska jag sova
Det har repeterats idag och genrepen gick helt ok. Några små missar här och där, men jag menar så ska det vara. Det flöt faktiskt på förvånansvärt bra! och jag är nöjd och glad.
fick tack och lov sluta redan vid 4. sen vilade man.
Kvällen har spenderats i Alingsås på restaurang för att fira Emma's 20 års dag!
En mycket trevlig kväll och vi va 11 pers från klassen som var ute och åt.
Tackar så hjärtligt för denna kväll och avslutar med att länka orginalet till er kära favorit låt.
Detta är Orginalet
kanske ingen danslåt direkt. Men fantastiskt bra! Men mellanspelet är fantastiskt! och trummisen är lätt coolast!
Peppa inför Italien kanske? haha
Nu ska jag sova
imorgon är en stor dag!
4 föreställningar
Men vi fick sovmorgon till 10.30!!! Wiho
Ska inte samlas förän 11.30!
första föreställningen är 14.30
kom och se oss!
Det kommer bli sjukt bra!
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Karro

Alltså egentligen... Originalet är ju mycket bättre! Varför spelas inte det lika ofta på dansgolvet?

2010-12-04 @ 00:49:02
URL: http://karolinasandstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0