Kärevärld

Trodde aldrig det skulle hända.
Men sofia tog tag i livet.
Och svaret var som hon trodde, men hon tog tag i livet för första gången i sitt lilla liv.
Nu är det lite jobbigt och jag undrar vad jag egentligen har gjort. Men jag antar att det är något bra, för jag är stolt över mig själv och kan av någon anledning inte sluta le. Så hur jobbigt svaret än må vara så tror jag att jag kommer komma över det och kunna gå vidare. Och veta att jag faktiskt klarar av saker.
Annars har daget bestått av lektioner, luciaövning, Handboll på Tv (vinst till sverige mot tyskland, inte illa alls) Te-mys i holken och Aftonbön i kapellet som var grymt bra.

Nu ska jag försöka sova och läsa på lite inför imorgon. Mer kan jag inte säga. Tyvärr.. imorgon kommer mer info om det!
So so...
Sova. hur är det möjligt.
Måste dessutom skriva en lapp och sätta upp ovanför sängen på order från en vis person.
Jobbiga människor här på hjälmared, de är så förbannat kloka hela högen. Blir lite galen.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0