julmarknaden är över!

Igår va det julmarknad. Skulle ändå bli kul
Men,
vaknade med feber och mådde allmänt skit.. Suck suck. Men ja, the show must go on så att säga
bara att se glad ut och ut och köra!
Det gick ritkigt bra måste jag
säga. Vi gjorde 4 riktigt bra föreställningar och folk verkade nöja! Det gillar vi!
Sen kände jag av febern på riktigt när adrenalinet tog slut, så då gick jag upp till mig och bäddade ner mig. Idag är en riktigt slappe dag och jag ska inte göra nånting, mer än möjligen kolla reprisen av Idol sen halv 12. 
så ja. roligare än så blir det inte idag.
nu ska jag fortsätta att ha tråkigt och vara sjuk... så värdelöst...
hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0