Jullov...

Hemma efter en lååång resdag. bruakr ta ungefär 3 timmar hem...
idag tog det 6 timmar. p.g.a förseningar och snö och kaos.
Men men, nu är man hemma.
Vilket år det har varit, vilken termin det har varit. tänk vad man har varit med om ändå.
Och tänk vilka människor man lärt känna.
Det blir ingen sammanfattning.
För jag vet inte vart jag ska börja eller vart jag ska sluta. Känns för mycket som ett definitivt avslut om man skulle sammanfatta. men det är det inte. Vi har 5 fantastiska månader kvar och de ska vi ta till vara på.
Hjälmared, ni är fantastsiska. Jag är rörd när jag tänker på er, men jag gråter inte. Jag ler. För ni betyder så mycket fint.
Julklapps lek, kramar, presentkort på Maxi (som tack för att jag ställde upp som mördare i polis caset), gröt och hejdå!
Och Hallå. Men vi ses till nyår. Några av oss i alla fall. Fantastiskt att vi ska fira nyår. Vem hade kunnat tro det.
Ni är bäst!
Se nu till att komma hem ordentligt.
kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0