Julfest!

Kanonkul!
En riktigt bra kväll som inleddes med trevligt julbord i herrgården. Det va väldgt trevligt och hade fint folk till bordet. Så som Oscar, Martin, Julia, Emma, Elina, Karro. Mycket mycket trevligt. Och alla var så fina och det var så kul.
Sen begavs det till aulan där det väntade spex och andra skojsigheter. Pantomimen, overhead och kalle kotte gick kalas. Nöjd nöjd!
Dans runt "granen" (hade ingen gran, men ringdans blev det) Så otroligt roligt! jag är så nöjd så nöjd. Sen dans freak out som kommer hålla på länge tror jag. Själv kände jag nu att nä, nu pallar jag inte mer. Så jag bestämde mig för att vandra till rummet och packa lite och sen faktiskt sova en släng så här mitt i natten. Lite bilder på fin fina människor från kvällen!

















Fatta att det är lite jobbigt att åka på lov när man har så fina människor omkring sig. Men Hallå klassen!
Tack för en sjukt bra termin. Ni är asgrymma!
Nu önskar jag bara säga er
GOD JUL!
(ska försöka inte fälla några tårar imorgon. Men jag är en gråtare, bara så att ni vet)
Tycker om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0